Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

De Vriendin Van Peter R De Vries Tahmina Akefi Heeft In Het Programma Vertrouwelijk Een Openhartig Interview Gegeven Over Het Verdriet Dat Ze Voelt Sinds De Dood Van Haar Verloofde

Peter R. de Vries' Vriendin Tahmina Akefi Openhartig over Verdriet

De vriendin van Peter R. de Vries, Tahmina Akefi, heeft in het programma "Vertrouwelijk" een openhartig interview gegeven over het verdriet dat ze voelt sinds de dood van haar verloofde.

Emotionele toespraak

In een emotionele toespraak beschreef Akefi de pijn en het gemis dat ze ervaart. Ze vertelde dat ze nog steeds moeite heeft om te geloven dat De Vries er niet meer is. "Ik voel me alsof ik in een nachtmerrie zit waaruit ik niet wakker kan worden", aldus Akefi.

Verliefd

Akefi sprak ook over haar liefde voor De Vries. Ze vertelde dat ze meteen verliefd op hem werd toen ze elkaar ontmoetten. "Hij was een ongelooflijk vriendelijk en zorgzaam persoon", zei Akefi. "Ik voelde me zo gezegend dat ik hem in mijn leven had."

Vermoorde misdaadjournalist

De Vries werd op 6 juli 2021 neergeschoten in Amsterdam. Hij overleed negen dagen later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. De misdaadjournalist stond bekend om zijn onderzoekswerk over georganiseerde misdaad en was een doelwit van criminelen.

Kapot van verdriet

Akefi beschreef hoe kapot van verdriet ze is sinds het overlijden van De Vries. Ze vertelde dat ze moeite heeft om haar dagelijkse leven voort te zetten en dat ze zich eenzaam en verloren voelt. "Ik mis hem zo verschrikkelijk veel", zei Akefi.

Ondersteuning

Akefi benadrukte het belang van ondersteuning van familie en vrienden tijdens deze moeilijke periode. Ze bedankte haar dierbaren voor hun liefde en steun. "Ik weet niet hoe ik dit zou kunnen doorstaan zonder hen", zei ze.


Comments